[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”641″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”link_image” css_animation=”bottom-to-top”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”appear”]L’oficina o el despatx és un dels llocs on més temps passem durant el dia, i tot i que normalment no són llocs on les olors o brutícies són gaire freqüents, la neteja d’oficines és probablement un factor clau en el desenvolupament de la nostra activitat laboral. Una oficina neta no solament és més agradable sinó que transmet serietat, elegància, professionalitat i es converteix en un lloc agradable en el qual no t’importa passar el temps. Per contra, si la teva oficina està bruta el lloc de treball serà un lloc on no et vindrà de gust estar, on aniràs pensant en el mal olor que faràs en sortir i en el qual l’estrés és molt més habitual.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”appear”]
Una oficina neta ha de ser un lloc agradable
Potser no t’has parat a pensar lo influent que és tenir un despatx net, perquè la lògica ens diu que ho hem de tenir així, però segur que saps de ben segur el que no vols sentir si estas en una oficina bruta, anem a dir unes qüantes desventatges:
- Males olors
- Nerviosisme i estrés per abundància d’elements i brutícia
- Pèrdua de temps per falta d’organització i netedat
- Una imatge degradada i insegura
- Genera desconfiança
- Pols
- Residus en el terra, sobretot en terres de moqueta
- Equips electrònics
- Lavabos
- Etc.
Aquests punts, que semblan coses sense importància perquè estem acostumats, es poden convertir en un infern en el nostre lloc de treball si no cuidem els detalls. De fet, encara que amb prou feines parem esment, tots ens fixem que el nostre espai de treball estigui perfectament net, tant per la confortabilitat que ens aporta com per la salut i higiene.
A més, com bé esmentàvem anteriorment, el grau de neteja de la teva oficina reflecteix en part la personalitat de la teva empresa i el nivell de compromís cap als teus empleats.
Per a això, el normal és contractar els serveis d’una empresa de neteja o en qualsevol cas d’un professional per dur a terme aquesta neteja d’oficines, encara que mai està de més saber com s’ha de fer la correcta neteja de les mateixes, ja que això ens proporcionarà coneixements per saber si realment l’empresa de neteja o professional contractat ho estan fent bé.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_cta h2=”Si t’interessa el nostre servei de neteja” style=”outline” color=”blue” css_animation=”appear”]Si vols que Neteges León s’encarregui de la neteja d’oficines i/o despatxos que gestiones, només has de posar-te en contacte amb nosaltres fent clic al botó, estarem encantats de donar-te l’informació que necessitis.[/vc_cta][vc_btn title=”Vull Informació” color=”sky” size=”lg” align=”center” css_animation=”appear” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.netegesleon.cat%2Fcontacte-2%2F||”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”appear”]
Quatre claus per a la neteja d’oficines
Un producte adeqüat per a cada zona
Al mercat existeix una àmplia gamma de productes de neteja, molts d’ells “tot en un”. No obstant això, és necessari conèixer els materials que conformen tant el mobiliari com la resta d’instal·lacions de la nostra oficina i escollir el més adequat per a cada cas.
Només d’aquesta forma aconseguirem mantenir tant, els adequats nivells d’higiene, com allargar la vida útil de les instal·lacions ja que, en utilitzar productes corrosius en determinats materials, aquests es degradaran ràpidament.
Gestió de residus
La major part dels residus que generen els despatxos solen ser paper i cartró. Encara que el seu volum ha disminuït considerablement a causa de la digitalització dels documents i a la cada vegada menor costum d’imprimir, segueix sent important gestionar aquests residus de forma correcta. Una bona opció és col·locar un punt de reciclatge en l’oficina, amb espai per a paper i cartró, piles i tòners d’impressores.
Tampoc hem d’oblidar buidar diàriament les papereres i substituir la bossa d’escombraries de les mateixes.
Neteja de la pols
Com hem esmentat abans, la pols és un dels agents contaminants que més abunda en l’oficina. Recorda que la pols pot acumular-se en superfícies com a taules o prestatgeries, però també en els propis equips electrònics, en les cadires o seients, especialment si aquests estan tapissats, així com en la moqueta que pugui haver-hi en les oficines.
En aquest cas, és aconsellable utilitzar aspiradors d’ús professional i productes que agafin la pols i previnguin la seva reaparició. Per a la neteja d’equips electrònics és important utilitzar productes dissenyats per a tal fi, amb l’objectiu de no danyar cobertes i evitar que es filtri líquid o producte en ranures o connectors.
Lavabos
Es tracta del punt “més calent” de l’oficina. Es important assegurar-se que les escombraries i els residus orgànics es recullen diàriament, que no hi ha aliments en mal estat dins de les escombraries.
En el cas dels banys, detalls com la instal·lació d’un sistema higienitzant de l’ambient, cuidar la instal·lació de papereres i la correcta elecció de dispensadors de sabó o tovalloles de paper poden marcar una gran diferència. En aquestes àrees, la desinfecció diària és fonamental.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][easy-social-share-flyin buttons=”facebook,twitter,google,linkedin” morebutton=”2″ morebutton_icon=”plus”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][easy-social-share buttons=”facebook,twitter,google,linkedin,print,mail”][/vc_column][/vc_row]